على أنغام اغنية كل سنة وانت طيب. تامر حسني يحتفل بعيد ميلاد زوجته

على أنغام اغنية كل سنة وانت طيب. تامر حسني يحتفل بعيد ميلاد زوجته

احتفل الفنان تامر حسني بعيد ميلاد زوجته النجمة المغربية بسمة بوسيل على أنغام أغنيته “كل سنة وأنت طيب، ومن قلبي قريب”، علي حسابه على موقع “انستجرام”، معلقا: “كل سنة وانتي اغلى انسانه بحياتي كل سنة وأنتي حبيبتي وروحي وعمري كل سنة وأنت أجمل وأحن وأطيب ام ربنا يخليكي ليا ولأولادنا اللهم آمين”.

وكان النجم تامر حسنى حريصا على تقديم نعى إلى أدمن صفحةUrtlas Tamer Hosny من خلال موقع التواصل الاجتماعي الفيس بوك، حيث قال:” الله يرحمك يا سهى رحلتك كانت كبيرة مع المرض وكنت بنت مؤمنة بقدر الله وكنتي بتقولي دايما الحمد لله”،

مضيفا “روحتي عند اللي أحن عليكي من كل اللي في الدنيا وفي شهر رمضان الكريم يعني اكيد انتي دلوقتي عرفتي ربنا بيحبك قد ايه عشان المكانة الجميلة اللي إنتي فيها الآن واختيارك في شهر رمضان المعظم اجمل حسن خاتمة.. الله يرحمك يا أجمل ملاك”.
يذكر إلى أن آخر أعمال النجم تامر حسنى في الفترة الاخيرة، الغناء ضمن أوبريت “أنت أقوى” بمشاركة الكينج محمد منير، والنجمة القديرة سميرة سعيد، والنجم وائل جسار والنجم صابر الرباعي، والنجمة كارول سماحة، وعدد آخر من النجوم، والأوبريت من كلمات مدحت العدل والملحن عمرو مصطفى، وتوزيع نادر حمدي، ومن إخراج الكليب طارق العريان، وشارك الأوبريت مجموعة كبيرة من الفنانين منهم يسرا وليلى علوى وغيرهم من النجوم.
وتقول كلمات أوبريت انت اقوي: كل يوم الشمس تطلع تملى بالنور الوجود.. كل لحظة خير يعدى في القلوب ولا الورود.. هي نور الإنسانية اللي بتعدي الحدود.. أنت أقوى.. أنت أبقى.. سر أسرار الحياة.. مد إيدك فوق وصلى للمحبة والإله.. غني للحب الكبير للأمل.. تحيا الحياة.

اترك تعليقاً